Uwaga
  • Polityka Cookies

    Ta strona uzywa plikow cookies do nawigacji strona oraz innych funkcji. Przebywajac na stronie potwierdzasz mozliwosc instalacji tego typu plikow na swoim urzadzeniu.

    Zobacz przepisy Dyrektywy UE

ZAPYTANIE OFERTOWE - świadczenie kompleksowych usług sprzątania i utrzymania czystości w szaletach miejskich

ZAPYTANIE OFERTOWE

/Niniejsze zapytanie ofertowe ma formę rozeznania rynku i nie stanowi zapytania ofertowego w rozumieniu przepisów Prawa zamówień publicznych/
Zwracamy się z prośbą o złożenie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje :
- świadczenie kompleksowych usług sprzątania i utrzymania czystości w szaletach miejskich przy ul. Rynek 5 A oraz ul. Dworcowej w Kartuzach.
- dodatkowe sprzątanie powierzchni zewnętrznych przy budynkach przy ul. Jeziornej 8, 12, 16,
16A, 28, 28A w Kartuzach (sprzątanie boksów śmietnikowych).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 oraz załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego.
Termin realizacji zamówienia:
rozpoczęcie - L02.2024r
zakończenie -31.12.2024r
Warunki udziału w postępowaniu i kryterium oceny ofert:
1. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj. przedłożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w przedmiocie zamówienia tj. przedłożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
c/ dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. przedłożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
2. Propozycja cenowa powinna zawierać kwotę miesięcznego wynagrodzenia
netto i brutto. Cena musi uwzględniać wszelkie koszty i opłaty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym musi zawierać koszt środków czyszczących i higienicznych.
3. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następującego kryterium:
Cena za wykonanie całości przedmiotu zamówienia -100%
4. Oferty złożone po wymaganym terminie nie będą rozpatrywane.
5. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
Każdy wykonawca może złożyć jedną ofertę.
Ofertę należy złożyć na załączonym druku w zamkniętym opakowaniu z napisem: „Świadczenie kompleksowych usług sprzątania i utrzymania czystości w szaletach miejskich przy ul. Rynek 5A oraz ul. Dworcowej w Kartuzach.” na adres Zamawiającego:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Kartuzach83-300 Kartuzy ul. PCK 1

w sekretariacie do dnia 22 stycznia 2024r. do godz. 11:00.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22 stycznia 2024r. o godzinie 12:00
Dodatkowe informacje:
1. Umowa zostanie zawarta z wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
2. Wynagrodzenie wykonawcy będzie realizowane w okresach miesięcznych w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury przez zamawiającego.

Załączniki:
  1. Zapytanie ofertowe
  2. Opis przedmiotu zamówienia
  3. Oferta wykonawcy
  4. Obowiązek informacyjny

 

Odsłon : 245316