Uwaga
  • Polityka Cookies

    Ta strona uzywa plikow cookies do nawigacji strona oraz innych funkcji. Przebywajac na stronie potwierdzasz mozliwosc instalacji tego typu plikow na swoim urzadzeniu.

    Zobacz przepisy Dyrektywy UE

Wykonanie prac remontowych przy budynku mieszkalnym wielorodzinnym Pl. Św. Brunona 1

Drukuj

Kartuzy, 08.09.2017 r.

Zapytanie ofertowe prowadzone na podstawie wytycznych dotyczących udzielania zamówień publicznych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 oraz Regulaminu w sprawie dokonywania zakupów dostaw, usług i robót budowlanych na potrzeby Wspólnoty Mieszkaniowej 83-300 Kartuzy, ul. Pl. Św. Brunona 1, o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości w złotych kwoty 30 000,00 euro

Zapytanie ofertowe nr 1/2017r.

Wspólnota Mieszkaniowa 83-300 Kartuzy, ul. Pl. .Św. Brunona 1
zaprasza do złożenia oferty na:

Wykonanie prac remontowych przy budynku mieszkalnym wielorodzinnym

Zadanie jest realizowane w ramach przedsięwzięcia rewitalizacyjnego pn. Remont elementów wspólnych budynków wielorodzinnych wraz z zagospodarowaniem bezpośredniego ich otoczenia realizowanego w ramach projektu pn. Kompleksowa Rewitalizacji Centrum Kartuz,
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (RPO WP 2014-2020) współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

 

I. DANE ZAMAWIAJĄCEGO

Wspólnota Mieszkaniowa 83-300 Kartuzy, ul. Pl. Św. Brunona 1

NIP: 589-186-89-48, REGON: 220130554

 

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Kod, Nazwa (CPV) – określone we Wspólnym Słowniku Zamówień.

KOD CPV 45261000-4;

KOD CPV 45262690-4;

KOD CPV 45453000-7;

KOD CPV 45421000-4;

KOD CPV 45310000-3;

KOD CPV45311200-2

Remont budynku wielorodzinnego zlokalizowanego na terenie działki 66/1 – w miejscowości Kartuzy, obręb geodezyjny Kartuzy 3, gmina Kartuzy.

 

Wszystkie materiały budowlane, które zostaną zamontowane należy uzgodnić z Zamawiającym.

Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w budynku wraz z przedstawicielem Zamawiającego.

Prace mogą być prowadzone w godzinach od 7.00 do 20.00. Po godzinie 18.00 zabrania się prowadzenia prac głośnych.

Opis zamówienia wraz z załącznikami

Decyzja str. 1

Decyzja str. 2

Zaświadczenie

Odsłon : 245313