Kartuzy, 03.08.2017 r.
Zapytanie ofertowe prowadzone na podstawie wytycznych dotyczących udzielania zamówień publicznych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 oraz Regulaminu w sprawie dokonywania zakupów dostaw, usług i robót budowlanych na potrzeby Wspólnoty Mieszkaniowej ul. Pl. św. Brunona 3 w Kartuzach 83-300 Kartuzy o wartości szacunkowej od 20 tys. PLN netto do 50 tys. netto włącznie
Zapytanie ofertowe nr 1/2017r.
Wspólnota Mieszkaniowa Nieruchomości, ul. Pl. św. Brunona 3, 83-300 Kartuzy
zaprasza do złożenia oferty na:
Wykonanie prac remontowych przy budynku mieszkalnym wielorodzinnym
Zadanie jest realizowane w ramach przedsięwzięcia rewitalizacyjnego pn. Remont elementów wspólnych budynków wielorodzinnych wraz z zagospodarowaniem bezpośredniego ich otoczenia realizowanego w ramach projektu pn. Kompleksowa Rewitalizacji Centrum Kartuz,
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (RPO WP 2014-2020) współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Regionalnego.
I. DANE ZAMAWIAJĄCEGO
Wspólnota Mieszkaniowa 83-300 Kartuzy, ul. Pl. św. Brunona 3
NIP: 589-186-68-89, REGON: 220111798
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Kod, Nazwa (CPV) – określone we Wspólnym Słowniku Zamówień.
45453000-7, 45310000-3
Remont budynku wielorodzinnego zlokalizowanego na terenie działki nr 242/1 w miejscowości Kartuzy, obręb geodezyjny Kartuzy 3, gmina Kartuzy.
Prace będą prowadzone zgodnie z decyzją Konserwatora Zabytków Powiatu Kartuskiego oraz Zaświadczeniem Starostwa Powiatowego w Kartuzach Wydział Budownictwa.
Wszystkie materiały budowlane, które zostaną zamontowane należy uzgodnić z Zamawiającym.
Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w budynku wraz z przedstawicielem Zamawiającego.
Prace mogą być prowadzone w godzinach od 7.00 do 20.00. Po godz. 18.0 zabrania się prowadzenia prac głośnych.